OGŁOSZENIE

o udzieleniu zamówienia

 

 

 

 

            Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)

 

 

informuję,

 

 

że zostało udzielone firmie Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD, Al. Jachowicza 2, 09-400 Płock zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5186000,00 euro przeprowadzonego  na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)  w związku    z zaoferowaną ceną w  kwocie 315.383,24 zł brutto na realizację zadania pn. Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie.

 

 

 

                                                     Dyrektor  Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie

                                                                             

                                                                                   Nina Gąsiorowska

 

 

Szczutowo, 11.08.2015 r.

pj1

78pj178



OGŁOSZENIE

o  rozstrzygnięciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego



Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.)

informuję, że

na wykonanie zadania pn. Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie ofertyzłożyli:

  1. MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc, 371812,82  brutto.

  2. COMFORT-THERM Łukasz Krawczyk Wróblewo Osiedle 11 lok. 17, 09-152Naruszewo, 341678,65  brutto.

  3. Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD J. Karowski, A. Pikalski sp.j. Al. Jachowicza 2, 09-400 Płock, 315383,24  brutto.

  4. Zakład Usługowo-Handlowy WIGMA Sp. z o.o. ul. Walecznych 16/9, 09-409Płock, 364252,12  brutto.

  5. NAUTILUS Sp. z o.o., ul. Strąkowa 15a, 01-100 Warszawa, 316317,38 brutto.


Czterej wykonawcy zostali wezwani w trybie art. 26 ust. 3 Pzp douzupełnienia dokumentów.

Wskutek nieuzupełnienia dokumentów przez jednego z wykonawców został on wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp, a jego ofertę odrzucono na podstawie art. 24 ust 4 Pzp.

Oferty ważne to:

1. MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc, 371812,82  brutto.

  1. COMFORT-THERM Łukasz Krawczyk Wróblewo Osiedle 11 lok. 17, 09-152Naruszewo, 341678,65  brutto.

  2. Zakład Remontowo-Budowlany REM-BUD J. Karowski, A. Pikalski sp.j. Al. Jachowicza 2, 09-400 Płock, 315383,24  brutto.

  3. Zakład Usługowo-Handlowy WIGMA Sp. z o.o. ul. Walecznych 16/9, 09-409 Płock, 364252,12  brutto.

Punktacja dla ofert ważnych była następująca: Nr 1 – 8,49 pkt, Nr 2 – 9,23 pkt., Nr 3 –10,00 pkt, Nr 4 – 8,66 pkt.

Wobec powyższego postępowanie rozstrzygnięto na korzyść firmy ZakładRemontowo-Budowlany REM-BUD J. Karowski, A. Pikalski sp.j. Al. Jachowicza 2, 09-400 Płock wtrybie art. 91 ust. 1 Pzp.

 

                                    Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci

                                w Szczutowie                                                                                                                                                                                                                              

                                                               Nina Gąsiorowska



Szczutowo, 31. 07.2015 r.  


zalaczniki_do_siwz.2.rar

siwz.pdd.2.doc

roboty_konstrukcyjne.1.rar

roboty_elektryczne.10.rar

roboty_elektryczne.1.rar

kosztorys_nakladczy_budowlany.ath.2

kosztorys_nakladczy_sanitarny.ath.2

kosztorys_nakladczy__elektryki_dom_dzieci.ath.2

zestawieniestolarki.pdf


O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym

POWTÓRZENIE POSTĘPOWANIA

 

Dyrektor

Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie,

ul. 3 Maja 118

 

ogłasza

 

przetarg nieograniczony poniżej 5.186.000 euro na wykonanie zadania pn.

 

Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie

 

1.                 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego parterowego budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie o dodatkową powierzchnię 158, 5 mkw. w celu uzyskania 2 pokojów dla dzieci  o pow. 12,54 mkw. i 15.08 mkw.; świetlicy o pow. 21.52 mkw., pokoju cichej nauki o pow. 17.08 mkw., pokoju wychowawców o pow. 13.57 mkw., gabinetu dyrektora o pow. 13.02 mkw., magazynu o pow. 11.28 mkw. i archiwum o pow. 10.84 mkw.

Zadanie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej.

Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,

2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie       z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.),

3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

1b. Przedmiot zamówienia według CPV – 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1 45.21.22.21-1.

 

2. Realizacja zadania: 30 listopada 2015 r.

 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych               oraz nie przewiduje możliwości  udzielenia zamówienia uzupełniającego.

 

4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie www.domdzieciszczutowo.pl oraz  BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu  www.sierpc.starostwo.gov.pl.  SIWZ można także pobrać   w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.

 

5. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

1) W zakresie przedmiotu zamówienia Nina Gąsiorowska – Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie, ul. 3 Maja 118, tel.(24) 275 16 90,    e-mail: dom.dzieci@wp.pl.

2) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w Starostwie Powiatowym   w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108,  tel. (24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail:  ra@powiat.sierpc.pl;

 

6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)      spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, czyli   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia      o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na  zasadzie spełnia/nie spełnia.

2)      posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że    w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy  niż 5 lat) wykonali co najmniej 2  zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę lub rozbudowę budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych  i  posiadają dokumenty  potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego załącznika nr 5 do SIWZ - „Doświadczenie zawodowe”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

3)     dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa     w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

4)     dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:

Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie informacji wraz wymaganymi dokumentami (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na tej podstawie  na  zasadzie spełnia/nie spełnia.

5)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaiącej wykonanie zamówienia:

Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie stosownej informacji z banku  oraz polisy ubezpieczeniowej.

2. Wykonawca może polegać na, wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,    iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,  w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów     na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - (załącznik nr 6 do SIWZ)

3) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie                     art. 24 ust. 1 Pzp;

5) wniosą przelewem wadium w wysokości 5.000 zł  (słownie: pięć tysięcy złotych).

Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

a) pieniądzu,

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej,    z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) gwarancjach bankowych,

d) gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy             z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości                  (Dz. U. z 2007 r. Nr  42, poz. 275 z późń. zm.).

 

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu

Nr konta: 08 8213 0008 2007 0501 2633 0003 z adnotacją

„Rozbudowa PDD w Szczutowie”

 

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert                w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 101  lub dołączyć do oferty.

Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą                   na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.

3. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.    W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich                        w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zadania przez Podwykonawców.

 

 

6a. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w  SIWZ  Wykonawcy muszą          wraz  z podpisaną ofertą – załącznik Nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty                  i oświadczenia:

1) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzającą posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do  wykonawstwa  zgodnie z przepisami ustawy z dnia        7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego    wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 2 do SIWZ;

2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono    z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);

3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia           do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy                   przed upływem terminu składania ofert;

 

4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ  albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

oraz Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Pzp stanowiącym załącznik Nr 3a do SIWZ albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

5) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do SIWZ;

 

6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat  oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

 

7) Wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2  zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się przez co rozumie się budowę lub rozbudowę budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiada dokumenty  potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót  - załącznik Nrdo SIWZ;

 

8) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik Nr 6 do SIWZ;

 

9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości      nie mniejszej niż 200.000 zł wraz z dowodem jej opłacenia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł;

 

10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą     niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

 

11) Wypełnione kosztorysy nakładcze;

 

12) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 7 do SIWZ;

 

13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;

 

14) Dowód wniesienia wadium.

 

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów  wymienionych w podpunktach 3-6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:

1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

 

3. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b  Pzp ma obowiązek  określić sposób korzystania z tych zasobów i  załączyć odpowiednio wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 3, 3a, 4 do SIWZ oraz  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.

 

7. Oferty należy składać w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat – pok. Nr 101) do dnia 30 lipca 2015 r.  do godz. 9.00.

 

8. Otwarcie ofert nastąpi 30 lipca 2015 r. o godz. 9.30 w  Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a  - sala konferencyjna.

 

9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty składania ofert.

 

10. Kryteria wyboru ofert: cena brutto – 100%.

 

11. Termin związania ofertą – 30 dni.

 

12. Nie przewiduje się zawierania umowy ramowej.

 

13. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

14. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

                                                                                               Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci

                                                                                                                       w Szczutowie                                                                            

                                                                                                              

                                                                                                                 Nina Gąsiorowska

Szczutowo, 15. 07.2015 r.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 85860]

przewiń do góry