POWIATOWY DOM DZIECI W SZCZUTOWIE



OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO:

Główny księgowy, pracownik ds. kadrowo-płacowych



Miejsce pracy: Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie, ul. 3 Maja 118, 09-227 Szczutowo

Ilość etatów: 1/2

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać, następujące niezbędne wymagania:
1. Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
5. Spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

b. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość obowiązujących przepisów prawnych regulujących przepisy finansowe, kadrowe i płacowe.
2. Umiejętność podstawowej obsługi programów w zakresie MS Office.
3. Znajomość programów finansowo-księgowych
, kadrowych oraz Płatnika.
4. Doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości budżetowej.
5. Terminowość, operatywność, dokładność, odpowiedzialność i komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością jednostki budżetowej.
2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3. Kontrola zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
4. Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
5. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości. zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów finansowych.
6. Opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki.
7. Kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych, dokonywanie przelewów.
8. Dekretowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym i finansowym dokumentów księgowych.
9. Prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej.
10. Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.

11.Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz akt osobowych pracowników

12. Prowadzenie dokumentacji płacowej

14. Wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Wymiar etatu: ½ etatu.
2. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 20 godzin.
3. Miejsce pracy: siedziba Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie

IV. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny,
2.  Życiorys zawodowy – curriculum vitae,
3.  Dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności, świadectwa pracy,
4.  Oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
5.  Oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.  świadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedur rekrutacji zgodnie
z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282),

V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:

2019-12-16 14:00:00

b. Sposób:

Wymagane dokumenty i oświadczenia należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem:
Nabór na stanowisko głównego księgowego, pracownika ds. kadrowo- płacowych w Powiatowym Domu Dzieci w Szczutowie

c. Miejsce:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Powiatowy Dom Dzieci w Szczutowie, ul. 3 Maja 118, 09-227 Szczutowo. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu przesyłki do PDD

VI. Warunki pracy

1.Praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,obsługa komputera do 4 godz., dostęp do innych urządzeń biurowych

2. Praca w budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie




VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W październiku 2019r.(miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)

wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Domu Dzieci w Szczutowie,

w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób

niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

VIII. Informacje dodatkowe:

1. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.12.2019 r.
3. Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. z 2018 r., poz. 931, ze zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
5. Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.
6. Dokumenty wybranego kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do akt osobowych.
7. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na tablicy informacyjnej w jednostce i Biuletynie Informacji Publicznej PDD w Szczutowie
8. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w terminie 2 tygodni od ogłoszenia wyników naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 24/276-16-90


Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku (kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony lub nieokreślony.



Szczutowo, 29.11.2019r.


Dyrektor

/-/

Nina Gąsiorowska


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzegorz Grzemski
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-11-29 12:32:47
  • Informacja zaktualizowana przez: Grzegorz Grzemski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-11-29 12:32:47
  • Liczba odsłon: 1238
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 85360]

przewiń do góry