OGŁOSZENIE
O
UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na
podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
unieważniam
postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o
udzielenie zamówienia publicznego
na wykonanie zadania pn. Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w
Szczutowie.
uzasadnienie
Na ogłoszony przetarg wpłynęła oferta 1 wykonawcy, tj. MABO Małgorzata Bober, ul. Płocka 14c, 09-200 Sierpc, 348411,17 zł brutto;
W wyniku badania oferty Zamawiający wykluczył Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2
pkt 2 oraz art. 24 ust. 4 Pzp i tym samym jego oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Wykonawca wybrał formę wadium
pieniężnego, którego nie wniósł na
konto Zamawiającego w terminie składania ofert. Z informacji przekazanej przez
bank obsługujący Zamawiającego wynika, że wadium wpłynęło w dniu 8.07.2015 r. o
godz. 11.18, tymczasem termin wniesienia wadium pieniężnego upłynął w dniu
8.07.2015 r. o godz. 9.00. Wobec tego Wykonawca mimo
załączenia do oferty dowodu polecenia przelewu kwoty wadium nie spełnił warunku
uczestnictwa w postępowaniu określonym w art 45.3 Pzp i Rozdziale IV SIWZ.
Wobec braku
innych ofert nie podlegających odrzuceniu postanowiono, jak na wstępie.
Dyrektor Powiatowego
Domu
Dzieci
w Szczutowie
Nina Gąsiorowska
Szczutowo, 09. 07.2015
r.
kosztorys_nakladczy__elektryki-_dom_dzieci_.ath
kosztorys_nakladczy_budowlany.ath
kosztorys_nakladczy_sanitarny.ath
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym
POWTÓRZENIE
POSTĘPOWANIA
Dyrektor
Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie,
ul. 3 Maja 118
ogłasza
przetarg nieograniczony poniżej 5.186.000 euro na wykonanie
zadania pn.
Rozbudowa budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie
1.
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego parterowego budynku Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie o dodatkową powierzchnię 158, 5 mkw. w celu uzyskania 2 pokojów dla dzieci o pow. 12,54 mkw. i 15.08 mkw.; świetlicy o pow. 21.52 mkw., pokoju cichej nauki o pow. 17.08 mkw., pokoju wychowawców o pow. 13.57 mkw., gabinetu dyrektora o pow. 13.02 mkw., magazynu o pow. 11.28 mkw. i archiwum o pow. 10.84 mkw.
Zadanie
obejmuje roboty w
branży ogólnobudowlanej, wodno-kanalizacyjnej i
elektrycznej.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót,
2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie
z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.),
3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.
1b.
Przedmiot zamówienia według CPV – 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1
45.21.22.21-1.
2.
Realizacja zadania: 31 października 2015
r.
3.
Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert
częściowych i wariantowych oraz nie
przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
4.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie www.domdzieciszczutowo.pl oraz BIP Starostwa Powiatowego w Sierpcu www.sierpc.starostwo.gov.pl.
SIWZ można także
pobrać
w Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul.
Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.
5.
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) W zakresie przedmiotu zamówienia Nina
Gąsiorowska – Dyrektor Powiatowego Domu Dzieci w Szczutowie, ul. 3 Maja 118, tel.(24) 275 16 90, e-mail: dom.dzieci@wp.pl.
2) W zakresie procedury przetargowej: Zdzisław Dumowski - inspektor w
Starostwie Powiatowym w Sierpcu, ul.
Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108, tel.
(24) 275 91 06, fax (24) 275 91 00 wewn. 144, e-mail: starosta@powiat.sierpc.pl;
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, czyli posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający
nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca
potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do
SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie przedłożonego
„Oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2)
posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne
do wykonania zamówienia:
Warunek
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności,
jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy
niż 5 lat) wykonali co najmniej 2
zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego
niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się budowę lub rozbudowę budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiadają
dokumenty potwierdzające rzetelne
wykonanie takich robót. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie
przedłożonego załącznika nr 5 do SIWZ - „Doświadczenie zawodowe”, na zasadzie
spełnia/nie spełnia.
3)
dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie
spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku
będzie dokonana na podstawie przedłożonego „Oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa
w art. 22 ust. l ustawy Pzp”, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4)
dysponują
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:
Wykonawca
potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie informacji wraz wymaganymi
dokumentami (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana
na tej podstawie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5)
znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaiącej wykonanie zamówienia:
Wykonawca
potwierdza spełnienie tego warunku poprzez przedłożenie stosownej informacji z
banku oraz polisy ubezpieczeniowej.
2. Wykonawca może polegać
na, wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej
sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia - (załącznik nr 6 do SIWZ)
3) udzielą 36-miesięcznej gwarancji na wbudowane materiały i wykonane roboty objęte przedmiotem umowy;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp;
5) wniosą przelewem wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu
Nr konta: 08 8213 0008 2007 0501 2633 0003 z adnotacją
„Rozbudowa PDD w Szczutowie”
W przypadku wadium wnoszonego w
pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania
kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego
wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Starostwie Powiatowym w
Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 101
lub dołączyć do oferty.
Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w
SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 Pzp, a jego oferta
zostanie uznana za odrzuconą
na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp.
3. Wykonawcy zgodnie z art. 23 ust. l Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zadania przez Podwykonawców.
6a. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych
w SIWZ Wykonawcy muszą wraz z podpisaną
ofertą – załącznik Nr 1 do SIWZ dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Informację o stanie zatrudnienia i potencjale kadrowym przewidzianym do realizacji zamówienia potwierdzającą posiadanie przez kadrę techniczną, odpowiedzialną za realizację zamówienia, uprawnień budowlanych ze wskazaniem przynajmniej jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do wykonawstwa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
(Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do powołanej ustawy, czyli uprawnionego
wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tego pracownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dokumentem równoważnym potwierdzającym jego przynależność do samorządu zawodowego- załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w podpunkcie 3);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie
o
spełnieniu warunków określonych
przepisami art. 22
ust. 1 Pzp
stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ albo przez Pełnomocnika
reprezentującego Wykonawców wspólnie
ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
oraz
Oświadczenie o spełnieniu
warunków określonych przepisami
art. 24 ust.
1
Pzp stanowiącym załącznik
Nr 3a do
SIWZ albo przez
Pełnomocnika reprezentującego
wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie
zamówienia;
5)
Oświadczenie o przynależności
do
grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4
do SIWZ;
6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7) Wykazanie co najmniej 2 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 5 latach (lub z okresu działalności, jeżeli jest prowadzona przez okres krótszy niż 5 lat) wykonali co najmniej 2 zamówienia zbliżone rodzajowo i wartościowo do przedmiotu objętego niniejszym zamówieniem, przez co rozumie się przez co rozumie się budowę lub rozbudowę budynków
użyteczności publicznej lub mieszkalnych i posiada dokumenty potwierdzające rzetelne wykonanie takich robót - załącznik Nr
5 do SIWZ;
8) Zobowiązanie do
oddania do
dyspozycji niezbędnych
zasobów na
okres korzystania
z nich
przy wykonaniu
zamówienia - załącznik Nr 6 do SIWZ;
9) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł wraz z dowodem jej opłacenia. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że
wszyscy Wykonawcy są
ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł;
10) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż cena oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
11) Wypełnione kosztorysy nakładcze;
12) Podpisany wzór umowy - załącznik Nr 7 do SIWZ;
13) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, która wyznacza Pełnomocnika umawiających się stron;
14) Dowód wniesienia wadium.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych w podpunktach 3-6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Wykonawca, który ma zamiar korzystać z
zasobów innego podmiotu w trybie art. 26 ust. 2b Pzp ma obowiązek
określić sposób korzystania z tych zasobów i załączyć odpowiednio
wypełnione przez inny podmiot zał. Nr 2, 3, 3a, 4 do SIWZ oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Oferty należy
składać w Starostwie Powiatowym w
Sierpcu,
ul. Świętokrzyska 2a (sekretariat
– pok. Nr 101)
do
dnia 8 lipca 2015 r. do godz. 9.00.
8.
Otwarcie ofert nastąpi
8 lipca 2015 r. o godz. 9.30
w Starostwie
Powiatowym w Sierpcu,
ul. Świętokrzyska 2a - sala konferencyjna.
9.
Termin związania ofertą
wynosi 30 dni
od
daty składania ofert.
10. Kryteria wyboru
ofert: cena brutto
– 100%.
11.
Termin związania ofertą
– 30 dni.
12.
Nie przewiduje się
zawierania umowy ramowej.
13.
Nie przewiduje się
ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów.
14.
Nie przewiduje się
wyboru najkorzystniejszej
oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
Dyrektor
Powiatowego Domu Dzieci
w Szczutowie
Nina Gąsiorowska
Szczutowo, 23. 06.2015 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Grzegorz Grzemski
- Data udostępnienia w BIP: 2015-07-09
- Informacja zaktualizowana przez: Grzegorz Grzemski
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-07-09 11:27:16
- Liczba odsłon: 870
- Historia dokumentu: